De juiste sleutel bestellen  

U kunt in onze webshop als consument, fiets- en motorzaak uit Nederland én België originele ABUS sleutels, en ABUS accessoires voor uw ABUS fietshelm bestellen. 

Tijdens de vakantieperiode kan het voorkomen dat de levertijd van de sleutels en onderdelen langer is dan dat u normaal van ons gewend bent. Wij rekenen op uw begrip hiervoor.

LET OP: wij zijn gespecialiseerd in het maken van sleutels voor sloten voor de tweewielerbranche.    

Er zijn een aantal sleutels voor woningen die we ook kunnen maken, maar als uw huissleutel niet in de lijst voorkomt kunnen we hem NIET leveren. Neem dan contact op met het bedrijf ABUS Nederland B.V. in Son, zij zijn gespecialiseerd in huisbeveiliging T. +31499477876 .  

De door u bestelde ABUS sleutels worden met de grootste zorg speciaal voor u geslepen. Heeft u een probleem met het bestellen van een sleutel of onderdeel van uw fietshelm, of een vraag over uw sleutel neem gerust contact op met Hannie: 0031(0)645274013 of Jan: 0031(0)651151618

We zien uw bestelling tegemoet!

Hannie Spanjaart

 

Lees onderstaande stappen goed door als u een ABUS sleutel wilt bestellen

Stap 1 Zorg dat u weet welk type sleutel u nodig heeft en dat u het sleutelnummer heeft. B.v. T82 1234: T82 is het type sleutel en 1234 is het unieke sleutelnummer.

Stap 2  Op de HOME pagina klikt u linksboven op "KIES HIER UW SLEUTELTYPE" en dan komt er een menu met alle sleuteltypes.

Stap 3  Kies het juiste type sleutel en klik op de afbeelding

Stap 4  Dan ziet u 2 afbeeldingen van uw sleutel: 1 met het sleutelnummer in de sleutel, en 1 zonder het sleutelnummer in de sleutel gegraveerd. Klik op de sleutel die u wilt bestellen en klik op "IN WINKELWAGEN".

Stap 5  Vul in de witte balk het sleutelnummer in, kies het aantal sleutels en dan IN WINKELWAGEN

Stap 6  Ga naar uw winkelwagen rechtsboven op de pagina en klik op GA DOOR NAAR AFREKENEN en vul dan uw adresgegevens in en klik op VOLGENDE.

Stap 7   Kies de betaalmethode en selecteer uw bank en als u dan op PLAATS BESTELLING klikt gaat u akkoord met de algemene voorwaarden en wordt u doorverwezen naar uw bank zodat u de sleutel(s) kunt betalen. 

Veelgestelde vragen 

Hoe vind ik het juiste onderdeel voor mijn ABUS slot of helm?
Belangrijk is dat u weet hoe uw ABUS slot of helm heet. Type de naam van dit product in de zoekfunctie en klik op ZOEK. Dan ziet u in één oogopslag alle onderdelen verschijnen die bij dit product horen. Kijk heel goed naar de afbeeldingen op de website of het onderdeel er hetzelfde uitziet als wat u nodig heeft.

Ik heb een correct ABUS onderdeel besteld, maar een verkeerd onderdeel geleverd gekregen. Wat nu te doen?                                                 Als wij een verkeerd onderdeel gestuurd hebben laat het ons binnen 14 dagen weten via de mail. Stuur het verkeerde onderdeel retour. Wij vergoeden de portokosten. Kunnen we het juiste onderdeel niet leveren, dan storten we het betaalde bedrag van de order retour op uw rekening + verzendkosten.

Ik wil een ABUS PLUS of X-PLUS sleutel bestellen maar ik heb géén sleutelnummer meer, maar nog wel een originele sleutel. Kan ik dan toch een nieuwe sleutel bestellen?                                                                                                                                                                                    Volg de normale bestelprocedure voor een PLUS of X-PLUS sleutel en vul bij sleutelnummer 0000 in. Vervolgens stuurt u de originele sleutel (goed vastgeplakt met plakband op een kaart en dan in een envelop) naar ons toe met uw naam en ordernummer erbij. Wij kunnen het sleutelnummer uitlezen en maken de sleutel bij, en maken meteen codecard met het sleutelnummer.

Mijn sleutel is gebroken. Geeft ABUS daar garantie op?                                                                                                                                         ABUS geeft geen garantie op sleutelbreuk, maar in uitzonderlijke gevallen bieden we een oplossing.

Wat doe ik als ik een klacht heb over een product of levering?                                                                                                                           Bij een klacht neem dan eerst contact op met ons door een mail te sturen naar: info@abus-sleutelservice.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling bij de Stichting Webwinkelkeur.

Ik heb een verkeerde sleutel besteld, kan ik deze omruilen?                                                                                                                                Stuur, als dit het geval is, een mail naar ons. Helaas is het niet mogelijk om de sleutel om te ruilen omdat de sleutel speciaal voor u geslepen is. We kunnen wel de juiste sleutel naar u toe sturen tegen een vergoeding van € 7,50.